הגנה על ילדים ברשת

Kidi Phone – הסמארטפון הראשון לילדים, בשליטה ובקרה של ההורים

קרביץ משיקה את קידי פון, מבית קידי וואצ', הסמארטפון הראשון בעולם שמייצר לילדים סביבה בטוחה ונקייה ברשת. המכשיר כולל מערכת המאפשרת בקרת מיקום, חסימה והגבלה של אפליקציות, סינון תכנים מבוסס AI וזיהוי אירועים מסוכנים ברשתות החברתיות.

כל הורה חושש מהרגע בו הילד או הילדה שלו יקבלו את הסמארטפון הראשון שלהם, וביחד אתו, ייפרץ עבורם שער הכניסה לאינספור שעות של גלישה לא מוגנת ברשת. חברות אפל, גוגל ומייקרוסופט שכבר זיהו את הצורך של ההורים בפיקוח על הילדים גם בתוככי המרחב הווירטואלי, פיתחו מערכות לניטור מיקום וזמני שימוש במוצרים שלהן. אולם פתרונות אלו נותנים מענה חלקי ביותר שאינו מגן על הילדים ממרבית הסיכונים האורבים להם ברשת.

הסכנות נכנסות הביתה

הורים מבינים היום שגם כאשר הם יושבים ליד הילדים, בבית או ברכב, השמירה על שלומם ופרטיותם ברמה הפיזית כבר אינה מספקת, כי ב- 50% מזמנם הם חשופים לסכנות המימד הדיגיטלי. משיימינג וחרם של ילדי הכיתה, דרך פדופילים שרוכשים את אמון הילדים באמצעות חשבונות טיקטוק ואינסטגרם פיקטיביים, אתגרי טיקטוק מסכני חיים, משחקים תמימים לכאורה שפותחו בשיתוף פסיכולוגים במטרה ליצור התמכרויות, והונאות אשראי שמפתות את הילדים ללחוץ על קישורים מפוקפקים, במכשיר של ההורים.


הסיכונים הם מאוד ממשיים. 50% מעבירות המין היום מתבצעות במרחב הדיגיטלי, 2 מתוך 3 ילדים חווים בריונות ברשת ונמצא כי קיים קשר ישיר בין בריונות ברשת לדיכאון והתאבדויות. אלא שלאף הורה אין את היכולת לשלוט בתכנים אליהם הילדים שלו חשופים, לדעת בכל רגע מי פונה אליהם, לעבור על אלפי הודעות של כל ילדי הכיתה ולבדוק לעומק מה עומד מאחורי כל תיוג.

מחזירים את השליטה להורים

מהמקום הזה נולד Kidi Phone, הסמארטפון הראשון שמותאם לילדים. מוצר חדשני ומהפכני, המיועד לילדים צעירים המקבלים את המכשיר הסלולרי הראשון שלהם, מבית היוצר של Kidi Watch המוכר והאהוב. ה- Kidi Phone הוא פיתוח ישראלי ראשוני מסוגו בעולם, שהופך את הסמארטפון של הילדים לסביבה מוגנת ומחזיר להורים את השליטה והיכולת להגן על הילדים גם במרחב הדיגיטלי, באמצעות מגוון כלים:
איתור מיקום בזמן אמת – נותן להורים ראש שקט, מקל על הילדים באיתור המכשיר בבית ומאפשר גם להגדיר התראות על הגעת הילד לבי"ס, לבית וליעדים נוספים.
ניהול זמן שימוש – המערכת מאפשרת להורים לחסום צפייה ושימוש באתרים ואפליקציות מסוימים, להגביל את הגלישה בהם לימים ושעות ספציפיות, וגם לחסום, מרחוק, את כל השימוש במכשיר.


סינון תכנים באמצעות AI – מאחר ואלגוריתם החיפוש ברשת יודע להתאים היום תכנים להעדפות הגולש, לא מספיק לחסום את הצפייה באתר כזה או אחר, כי האלגוריתם יביא לילד עוד ועוד אתרים כאלו.


הפתרון המהפכני של קידי פון הוא מערכת מבוססת בינה מלאכותית שקוראת את התוכן לפני שהילד רואה אותו, ומחליטה, על פי מדיניות שההורה הגדיר לה, האם מתאים להציג אותו לילד או לא.


התראה מיידית על אירועים מסוכנים - כמו בריונות ברשת, שיימינג וחרמות, פיתוי לסמים ואלכוהול דרישות כופר, פניות של פדופילים ועוד. המערכת יודעת גם להבין את השפה הדיגיטלית של הילדים המשתמשים באייקונים וסמלים במקום אותיות, והיא מסוגלת להבדיל בין קללה בודדת נקודתית, לאירוע מסוכן משמעותי, בכדי שההורים לא יוצפו בהודעות.


הגנה 360 – חיבור כל המכשירים של הילד למערכת אחת המנוהלת באפליקציה מרכזית.

 הגנה על ילדים ברשת

ה- Kidi Phone נותן להורים כלים להגן על הילדים, לדעת עם מי הם מדברים ולשלוט בתכנים אליהם הם חשופים. כל הורה יכול לבחור באילו פיצ'רים להשתמש, וכשהילדים יודעים שההורים בתמונה, לעיתים קרובות הם עצמם מתנהגים אחרת.


קידי פון משווק בהצלחה גדולה ומושק בימים אלו בארץ בחנויות קרביץ במחיר מיוחד. המארז כולל מכשיר Samsung מקורי עם מסך 6.5", מצלמה של MP50, זיכרון 64GB , אפליקציית Surfie לניטור, מניעה ושמירה על הילדים וכן אחריות רשמית של סאני תקשורת.

 

הטלפון לילדים הוא הכלי המושלם להורים המחפשים לתת לילדים עצמאות עם הטלפון הראשון שלהם אך בו זמנית להיות בשליטה ופיקוח שילדיהם לא חשופים לסכנות הדיגיטליות ברשת

המדיה היא חלק בלתי נפרד מחיי הילדים שלנו , והיום למדנו להבין כי להכיר את הילד בעולם הפיזי זה להכיר חצי ילד ויש מימד שלם דיגיטלי אליו הילדים חשופים שאסור לנו להתעלם ממנו ואנחנו צריכים להיות שם בשבילם.
רוצים לדעת עוד על איך להתמודד עם אתגרי העולם הדיגיטלי בקרב ילדים, פנו לנציגי קרביץ לפרטים נוספים.

לפרטים נוספים ורכישה >>

רכישת טלפון מוגן לילדים

בחזרה לבלוג